»Obiskovalci razstave si bodo lahko ogledali dramatične prizore zadnjih bojev za osvoboditev države, najpomembnejše trenutke dokončanja politične revolucije, obsežne posege v obnovo države in normalizacijo življenja, vseprisotne brazgotine in posledice vojne, pa tudi začetek institucionaliziranega dela na stvarjenju novega, socialističnega človeka.«
»Neubauerjeve fotografije protestov so takoj po prvih objavah na družbenih omrežjih pustile velik vtis in vzbudile pozornost.«
»Predmeti, fotografije, zapisani spomini – vse bomo upoštevali.«
»Almira Ćatović je fotografinja, ki ima strast do raziskovanja in ujetja lepote ter raznolikosti sveta okoli nas. Skozi svoje fotografije nas vabi, da se zazremo v podrobnosti in trenutke ter odkrivamo nove perspektive na svet.«
»Njegove fotografije protestov hkrati zvesto dokumentirajo in beležijo kolektivni spomin, ob tem pa eksplicitno dovoljujejo upodobljencem, da pripovedujejo svoje individualne zgodbe, pogosto v trenutkih situacijskega humorja, pa tudi žalosti, skrbi, jeze in surovega nasilja.«
»Takrat smo se odločili, da bomo postavili razstavo mestne zgodovine, ki bo obravnavala predvsem leta, ko je kralj Jugoslavije Aleksander I. Karađorđević Jesenice povzdignil v mesto.«
»Skozi psihološki, matematični in mistični pogled nas spodbuja k razmišljanju, raziskovanju ter odkrivanju globin in skrivnosti, ki nas obkrožajo. Prek fotografij nas vabi, da se povežemo s svojo notranjo močjo, spodbuja nas k razmišljanju o temeljnih zakonitostih vesolja in nam omogoča, da se zazremo v čarobnost in mistiko narave.«
»Mnogi imajo predsodke o Muzeju Jugoslavije kot kraju, kjer na obdobje Jugoslavije gledamo zgolj naklonjeno, kraju jugonostalgije.«
»Brecljev opus ne obsega 'samo' glasbenih stvaritev, ki so medtem že ponarodele, vsekakor pa zaznamovale več generacij prebivalcev iz vseh držav nekdanje Jugoslavije, pač pa zajema celostno ustvarjalnost Marka Breclja kot umetnika državljana.«
»Pogosto na videz nekadrirana fotografija daje občutek nepredvidljivosti in gledalca nemudoma potegne v dogajanje na fotografijah. Brutalna resničnost teh fotografij gledalca ne pusti ravnodušnega.«
»Čeravno črno-bele fotografije, posnete predvsem v obdobju med obema vojnama, prikazujejo žensko v vsej njeni barvitosti. Kot odsev dobe, v kateri so nastale, in kot simbol njene brezčasne lepote.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju